Ny medarbejder

Speedware er i rivende vækst. Derfor har vi brug for en erfaren og løsningsorienteret IT-supporter, der sætter en ære i at afhjælpe kundernes udfordringer,

Vi søger en ny medarbejder som kan blive en del af vores helpdesk der supportere kunder i Danmark og Norge. Den primære opgave vil være at supportere vores internet løsning til musik- og kulturskoler. Vi kan tilbyde et job hvor vi har stor fokus på glade og tilfredse medarbejdere, det giver glade kunder.

De primære arbejdsopgaver vil i tæt samarbejde med resten af holdet være:

  • Brugersupport via email og vores Ticket system.
  • Telefonsupport.
  • Løbende vedligeholdelse af vores support side og vejledninger.
  • At deltage aktivt i forbedring af vores system.
  • Diverse ad hoc-opgaver.

Det er vores forventning, at du:

  • er en dygtig formidler i skrift og tale.
  • har en professionel serviceminded tilgang til dine opgaver og har fokus på kunderne.
  • tager ansvar for udarbejdelse og implementering af nye vejledninger.
  • kan bevare roen i stressede situationer, er omhyggelig, arbejder systematisk.
  • evner at kunne prioritere dine opgaver, og besidder en god forretningsmæssig forståelse.
  • er en god kollega med gode samarbejdsevner.

Er du norsk eller svensk talende og har erfaring med at yde professionel IT-support vil være en fordel, men ikke et krav.

Vi tilbyder dig en fuldtidsstilling i et uhøjtideligt arbejdsmiljø, med gode kollegaer. Løn efter kvalifikationer og pensionsordning.